Thursday, June 11, 2009

This is what suits me best nw...特

叶子 - 阿桑

叶子 是不会飞翔的翅膀
翅膀 是落在天上的叶子
天堂 原来应该不是妄想
只是我早已经遗忘 当初怎么开始飞翔

孤单 是一个人的狂欢
狂欢 是一群人的孤单
爱情 原来的开始是陪伴
但我也渐渐地遗忘 当时是怎样有人陪伴

我一个人吃饭 旅行 (到处)走走停停
也一个人看书 弹琴 自己对话谈心
只是心又飘到了哪里
就连自己看也看不清
我想我不仅仅是失去你

For your information, I fell in love with this song recently after have been released for such a long long time. ( even the singer oso passed away recently ) Perhaps, it's because that's what I feel now. I gave a lil' attention to it at first, but later, I feel the same. Even the lyrics is so meaningful. 

2 comments:

Blu Hippo said...

I lov this song too...bcoz of the lyrics...

XiaoWei said...

hehe... yupyup.. very the meaningful tho... i kp singing o...:S