Tuesday, November 25, 2008

希望

我最近收到很多不好的消息 。 全都让我非常的失望。。。有些还不是真相。。。 ( 我真的希望不是真的。。。否则你真地把我们大家的脸都丢光了。)我这么说很模糊是吗?我现在几乎很像在掉你们大家的瘾。其实我也不只应该怎样。 突然很多不可思议的事情都到了我耳边。。。 但我真的选择了相信你。。。 我相信你不会做出酱不知羞的事。。。 讲真的,我现在两头难。。。 我希望干这样的事不是你。。。而是另有其人。。。 我现在能做的只有把酱多的麻烦事交托给上帝和把我双眼睁大。。。 我真的能够了解到希望越大就失望越打这个道理了。。。

3 comments:

J@€L Y€€ said...

No matter wat happen,just remember tht God is always be with you & we all still here with you...
so you must stay strong..
don't care about wat ppl are saying to u..just trust urself & trust ur instinct..
even though if u really know the truth tht will hurt u..then u should treat it as ur lesson so tht next time u wont repeat the same mistake..
& u have to let it go somehow..^^
so..may God bless you & take care of urself well ya~
GAMBATEH~^^

Jack's Stuff said...

What happened oh, girl? Dn feel sad oh... Me and tal tal are on your side. You have our support, ok?

XiaoWei said...

thx kenji and jack ( and tal ) ... it's a very complicated things btw... i will take ur word...